Wednesday, December 23, 2009

- HaRi NaSi aYaM SeDuNia -


NaSi aYam

Ade pelbagai jenis nasi ayam..antaranya nasi ayam biase, nasi ayam goreng, nasi ayam goreng black paper, nasi ayam madu dan cam2 lagi la yer..carila sendiri..heeee..ntah pehal tetibe aku ley terpikir nk wat cite sal nasi ayam nie..

Kesah bermula apabila aku diberi subsidi nasi ayam pada arinie(org blanja ok)..murah rezeki..pas2 adela sorng hamba allah nie pun bwa nasi ayam gak..so bertambah2 la rezeki aku..(teringt pesan2 org lame..kalo kite pemurah ngn org insyallah tuhan akan murahkn lagi rezeki)..saya setuju yer incik..

Aminnnn

Nasi ayam merupakan slah 1 mknan fav aku..kalo korng ade g seremban, korng patut try 1 kedai mkn nie..die punyer nasi ayam mmg best gler..bkn nasi ayam jek, die serve skali ngn togey yg di masak suam2 kuku pas2 ngn sup yg diletak kacang..haiyoooo..sungguh menjilat gigi yer..tpi aku lupe plak nme kdai 2..ianya berada di bandar seremban..kalo nk rase carila sendiri..xpun tya apek2 kt tepi jln hokey..da besarkan..hahaha..smpai skang nie masih tercari2 nasi ayam yg best in town..(any suggestion)..


not bad nasi ayam nie..ianya dibeli di taman dahlia..tq pada incik yg blanje..

Hokey la yer..cam biase..berjumpe lagi di edisi seterusnya..

CauCiNCaU



No comments: